do kasy suma: 0,00 zł

DARMOWA WYSYŁKA - Paczkomat, Orlen, DPD Pickup od 200zł

PayPo - kup teraz, zapłać za 30 dni - nowa płatność dostępna w koszyku!

Program lojalnościowy

Sprawdź nasz program lojalnościowy stworzony z myślą o stałych klientach, którzy tak jak my chcą wspierać polski rynek produktów handmade i pasjonują się szyciem.

Wystarczy być zarejestrowanym użytkownikiem i postępować według poniższych zasad.

  1. Za każde wydane pełne 10zł otrzymasz 1 punkt! Punkty zostaną dodane do Twojego konta, gdy zamówienie zmieni status na „Wysłane”. Punkty są liczone bez kosztu dostawy.

  2. Przy kolejnych zakupach możesz wykorzystać punkty - 1 punkt to 0,1zł do wydania na wybrane produkty (10 punktów=1zł!). Zaloguj się do swojego konta i zobacz LISTĘ PRODUKTÓW dostępnych w programie lojalnościowym. Sprawdzaj ją na bieżąco, ponieważ produkty za punkty co jakiś czas się zmieniają!

    Wybrane produkty w programie lojalnościowym

  3. Za zapis do newslettera otrzymasz 20 punktów!
  1. Przydzielamy 1 punkt za każdą opinię wystawioną w ankiecie TrustMate wysłanej po dostawie zamówienia. Ankiety są dwie - dotycząca sklepu (możesz ocenić min. dostawę, asortyment, obsługę sklepu) oraz osobna do zamówionych produktów. Śledź emaila - ankiety mogą być wysłane w odstępie czasowym 1 dnia.

    opinia dodana pod produktem zalogowanego użytkownika
  2. Jeżeli dokonałeś zakupów w naszym sklepie przed pojawieniem się programu lojalnościowego i możliwością rejestracji klientów – punkty nie są stracone! Napisz na pasmanteria.delikatne@gmail.com z informacją o chęci otrzymania punktów za poprzednie zakupy. W ciągu kilku dni dodamy je do Twojego konta.

  3. Obserwujesz nas na Instagramie/Facebooku? Wyślij do nas wiadomość z adresem e-mail, na który masz zarejestrowane konto na stronie sklepu oraz nickiem z Instagrama/ imieniem nazwiskiem z Facebooka, a po weryfikacji obserwacji profilu dodamy jednorazowo 3 punkty za każde z nich!

  4. Punkty są ważne bezterminowo. Możesz wykorzystać je w dowolnej chwili :)

  5. Jeżeli zwrócisz produkty (np. anulując zamówienie po jego otrzymaniu) odejmiemy punkty z Twojego konta w takiej liczbie, jaką przyznaliśmy Ci za to zamówienie.

  6. Punkty mogą być wymienione jedynie na wybrane produkty. Nie podlegają wymianie na pieniądze.

    Jeżeli jesteś zalogowany - sprawdź listę produktów dostępnych za punkty w tym miesiącu.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoplo.pl