do kasy suma: 0,00 zł

BLACK WEEK -20%! do 03.12

DARMOWA WYSYŁKA PACZKOMATEM OD 150zł

Program lojalnościowy

Sprawdź nasz program lojalnościowy stworzony z myślą o stałych klientach, którzy tak jak my chcą wspierać polski rynek produktów handmade i pasjonują się szyciem.

Wystarczy być zarejestrowanym użytkownikiem i postępować według poniższych zasad.

  1. Za każde wydane 10zł otrzymasz 1 punkt! Punkty zostaną dodane do Twojego konta, gdy zamówienie zmieni status na „Wysłane”. Punkty są liczone bez kosztu dostawy.

  2. Przy kolejnych zakupach możesz wykorzystać punkty - 1 punkt to 0,1zł do wydania na wybrane produkty (10 punktów=1zł!). Zaloguj się do swojego konta i zobacz LISTĘ PRODUKTÓW dostępnych w naszym programie lojalnościowym. Sprawdzaj ją na bieżąco, ponieważ co miesiąc do wyboru są inne produkty!

    Wybrane produkty w programie lojalnościowym

  3. Za zapis do newslettera otrzymasz 20 punktów! Jeżeli zapis został dokonany przed pojawieniem się programu, wejdź w ustawienia konta i usuń zgodę na newsletter, następnie zapisz się jeszcze raz. Po ponownym zapisie otrzymasz email, w którym należy potwierdzić zapis do newslettera klikając w obecny tam link, by zdobyć punkty.

    Przy ponownej próbie wypisu/zapisu punkty nie zostaną po raz kolejny przyznane. Taka możliwość jest jednorazowa.
  1. Otrzymasz 1 punkt za każdą opinię zatwierdzoną przez administratora sklepu dotyczącą zakupionego produktu. Do każdego zakupionego produktu możesz dodać opinię tylko raz na zamówienie, w którym produkt się znajdował.

    opinia dodana pod produktem zalogowanego użytkownika
  2. Jeżeli dokonałeś zakupów w naszym sklepie przed pojawieniem się programu lojalnościowego i możliwością rejestracji klientów – punkty nie są stracone! Zarejestruj się za pomocą takich samych danych jakich użyłeś przy poprzednich zamówieniach (adres e-mail i numer telefonu) i sprawdź, czy widnieją one w panelu klienta. Następnie napisz na pasmanteria.delikatne@gmail.com z informacją o chęci otrzymania punktów za poprzednie zakupy. W ciągu kilku dni dodamy je do Twojego konta.

  3. Obserwujesz nas na Instagramie? Wyślij do nas wiadomość z adresem e-mail, na który masz zarejestrowane konto na stronie sklepu oraz nickiem z Instagrama, a po weryfikacji obserwacji profilu dodamy jednorazowo 3 punkty!

  4. Czy obserwujesz nas również na Facebooku? Wykonaj czynności tak jak wyżej, a po weryfikacji obserwacji otrzymasz jednorazowo aż 3 punkty! (należy wybrać przycisk „Obserwuj”)

  5. Poleciłeś nas na grupie, blogu lub forum? Wyślij nam link do strony i screena a dodamy kolejne 2 punkty za każde polecenie!

  6. Punkty są ważne bezterminowo. Możesz wykorzystać je w dowolnej chwili :)

  7. Jeżeli zwrócisz produkty (np. anulując zamówienie po jego otrzymaniu) odejmiemy punkty z Twojego konta w takiej liczbie, jaką przyznaliśmy Ci za to zamówienie.

  8. Punkty mogą być wymienione jedynie na wybrane produkty. Nie podlegają wymianie na pieniądze.

    PRZYKŁAD: Zakupiono produkty o łącznej wartości 120zł (+12 punktów). Zapis do newslettera (+20 punktów). Następnie po otrzymaniu paczki dodano opinie do 8 produktów, które były w zamówieniu (+8 punktów). Obserwacja na Instagramie i Facebooku (+6 punktów). Na Instagramie dodano relację polecającą np. z produktami pasmanterii (+ 2 punkty). Już przy następnym zakupie uzyskane 48 punków możesz wymienić na kokardki, gumki, a nawet koronkę!

    Jeżeli jesteś zalogowany - sprawdź listę produktów dostępnych za punkty w tym miesiącu.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoplo.pl