Informacje dotyczące zwrotów, wymiany i reklamacji znajdują się również w Regulaminie.
PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
1. Klient, będący Konsumentem może odstąpić od umowy kupna-sprzedaży Produktów zawartej na odległość za pośrednictwem Sklepu internetowego Pasmanteria Delikatne bez podania przyczyny.
2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Konsument ma obowiązek w pierwszej kolejności zgłosić chęć Zwrotu e-mailowo na adres pasmanteria.delikatne@gmail.com, po czym Usługodawca prześle Formularz Zwrotu i poinformuje o dalszym postępowaniu.
3. Czas na zgłoszenie chęci Zwrotu e-mailowo wynosi 14 dni zwykłych i liczony jest od dnia odebrania przesyłki z Zamówieniem przez Konsumenta bądź wyznaczoną przez niego osobę trzecią.
4. Konsument przesyła wydrukowany wypełniony Formularz wraz z produktem i dowodem zakupu (paragonem lub potwierdzeniem przelewu) na adres Usługodawcy w ciągu kolejnych 14 dni zwykłych:
Pasmanteria Online Delikatne
Aleja Wojska Polskiego 20/6
80-277 Gdańsk
dowolną formą wysyłki z numerem śledzenia np. list/ paczka Poczta Polska, Kurier.
5. Usługodawca w ciągu 14 dni zwykłych ustosunkuje się do Zwrotu Konsumenta, licząc od dnia odebrania przesyłki przez Usługodawcę.
6. Zwrotowi ani wymianie nie podlega Produkt krojony na specjalne życzenie Konsumenta o długości mniejszej niż 1 m, spersonalizowany, wyprodukowany według specyfikacji Konsumenta, w tym bony podarunkowe z określoną datą ważności. To postanowienie nie dotyczy zakupionych Produktów, skrawków ciętych przez sklep w mniejszych długościach.
7. Zwrotowi podlegają wszystkie pozostałe Produkty.
8. Za dokonanie Zwrotu uważa się wypełnienie Formularza przesłanego przez Usługodawcę oraz doręczenie przesyłki pod adres Usługodawcy.
9. Do każdego zamówienia Usługodawca może dołączyć drobne produkty gratisowe, które będą nieodłącznym elementem Zamówienia - w przypadku zwrotu całości Zamówienia, Klient ma obowiązek zwrócić również produkty gratisowe. W przypadku braku zwrotu produktów gratisowych Usługodawca ma prawo odjęcia ich wartości od sumy Zwrotu. Jeżeli zwracana jest tylko część Zamówienia - produktów gratisowych Konsument nie musi zwracać.
10. Koszty dostarczenia do Usługodawcy Zwrotu Produktu ponosi Konsument.
11. Produkt nie może nosić śladów użytkowania, zapachu, musi zostać przesłany w stanie nienaruszonym do Usługodawcy, w takiej samej ilości i szerokości jaką otrzymał Konsument.
12. Skutki odstąpienia od umowy - Konsument otrzyma zwrot wartości Produktu w kwocie, którą uiścił na rzecz Usługodawcy z kosztami wysyłki w ciągu 14 dni roboczych od momentu otrzymania przez Usługodawcę zwrotu.
13. Zwrot należności dla Konsumenta dokonany zostanie na wskazany przez Konsumenta rachunek bankowy.
14. Zwrot pieniędzy nie przysługuje Konsumentowi jeśli zwrócony Produkt będzie uszkodzony z winy Konsumenta, nosił ślady używania lub jeśli Konsument nie dołączy paragonu/potwierdzenia przelewu lub zwróci produkt po terminie.
15. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu, będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru i cech Produktu, w tym jego cięcie na mniejsze odcinki.
16. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą Usługodawca dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.
WYMIANA
1. Klient, będący Konsumentem może wymienić Produkt zakupiony za pośrednictwem Sklepu internetowego Pasmanteria Delikatne bez podania przyczyny na inny Produkt.
2. Aby skorzystać z wymiany, Konsument ma obowiązek w pierwszej kolejności zgłosić chęć wymiany e-mailowo na pasmanteria.delikatne@gmail.com z informacją, na jaki Produkt ma zostać dokonana wymiana.
3. Czas na zgłoszenie chęci Wymiany e-mailowo wynosi 14 dni zwykłych i liczony jest od dnia odebrania przesyłki z Zamówieniem przez Konsumenta bądź wyznaczoną przez niego osobę trzecią.
4. Usługodawca po otrzymaniu e-maila od Konsumenta poinformuje go o istnieniu lub braku możliwości wymiany Produktu.
5. W przypadku stwierdzenia możliwości wymiany Usługodawca prześle Formularz Wymiany. Konsument przesyła wydrukowany wypełniony Formularz Wymiany wraz z produktem i paragonem/ dowodem wpłaty na adres Usługodawcy w ciągu kolejnych 14 dni zwykłych:
Pasmanteria Online Delikatne
Aleja Wojska Polskiego 20/6
80-277 Gdańsk
dowolną formą wysyłki z numerem śledzenia np. list/ paczka Poczta Polska, Kurier.
6. Jeżeli cena nowego Produktu jest wyższa niż Produktu pierwotnego, Konsument jest zobowiązany uregulować różnicę w cenie dokonując wpłaty na rachunek wskazany przez Usługodawcę. Jeżeli niższa - Usługodawca zwraca różnicę w cenie na rachunek bankowy Konsumenta.
7. Usługodawca w ciągu 7 dni zwykłych licząc od odebrania przez niego przesyłki z Produktem prześle nowy Produkt na koszt Konsumenta.
8. Zwrotowi ani wymianie nie podlega Produkt krojony na specjalne życzenie Konsumenta o długości mniejszej niż 1 m, spersonalizowany, wyprodukowany według specyfikacji Konsumenta, w tym bony podarunkowe z określoną datą ważności. To postanowienie nie dotyczy zakupionych Produktów, skrawków ciętych przez sklep w mniejszych długościach.
9. Za dokonanie Wymiany uważa się wypełnienie Formularza przesłanego przez Usługodawcę, doręczenie przesyłki pod adres Usługodawcy i ponowną wysyłkę nowego Produktu do Konsumenta.
10. Koszty dostarczenia do Usługodawcy wymienianego Produktu oraz nowego Produktu do Konsumenta ponosi Konsument.
11. Produkt nie może nosić śladów użytkowania, zapachu, musi zostać przesłany w stanie nienaruszonym do Usługodawcy, w takiej samej ilości i szerokości jaką otrzymał Konsument.
12. Wymiana nie przysługuje Konsumentowi jeśli zwrócony Produkt będzie uszkodzony z winy Konsumenta, nosił ślady używania lub jeśli Konsument nie dołączy paragonu fiskalnego/ potwierdzenia przelewu za zamówienie lub będzie chciał wymienić produkt po terminie. W takim przypadku Usługodawca odeśle pierwotny Produkt do Konsumenta na koszt Konsumenta nie dokonując wymiany.
13. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu, będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru i cech Produktu, w tym jego cięcie na mniejsze odcinki.
REKLAMACJA
1. Usługodawca odpowiada wobec Klienta za niezgodność zakupionego w Sklepie Produktu z umową sprzedaży w zakresie określonym ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827).
2. Klient ma obowiązek zgłosić Usługodawcy wszelkie braki lub niezgodności w Zamówieniu w ciągu 14 dni zwykłych od odebrania przesyłki z Zamówieniem. Jeżeli braki nastąpiły w skutek uszkodzenia przesyłki przez przewoźnika - w ciągu 3 dni zwykłych od odebrania przesyłki.
3. Aby skorzystać z prawa do Reklamacji z tytułu rękojmi w przypadku wadliwego Produktu, Klient ma obowiązek w pierwszej kolejności zgłosić chęć Reklamacji e-mailowo na pasmanteria.delikatne@gmail.com, po czym Usługodawca prześle Formularz Reklamacji i poinformuje o dalszym postępowaniu.
4. Reklamacje dotyczące wad produkcyjnych lub nieprawidłowego odmierzenia Produktów będą uwzględniane wyłącznie w przypadku Produktu, który nie był używany, nie został w żaden sposób uszkodzony, nie był cięty ani krojony przez Klienta i jest kompletny.
5. Po otrzymaniu e-mailem Formularza Reklamacyjnego, Klient przesyła wydrukowany wypełniony Formularz wraz z produktem i paragonem/ potwierdzeniem płatności na adres Usługodawcy w ciągu 14 dni zwykłych od zgłoszenia istnienia wady Produktu:
Pasmanteria Online Delikatne
Aleja Wojska Polskiego 20/6
80-277 Gdańsk
dowolną formą wysyłki z numerem śledzenia np. list/ paczka Poczta Polska, Kurier.
6. W przypadku Reklamacji, Klient może żądać naprawy, wymiany produktu lub zwrotu należności za zamówiony produkt. Usługodawca w ciągu 14 dni zwykłych ustosunkuje się do Reklamacji Klienta, licząc od dnia odebrania przesyłki z produktem przez Usługodawcę.
7. W przypadku uznania Reklamacji, Usługodawca zwróci Klientowi koszt odesłania zamówionego Towaru w kwocie pieniężnej, odpowiadającej najtańszej dostępnej w sklepie internetowym Pasmanteria Delikatne formy przesyłki.
8. W przypadku odrzucenia Reklamacji, koszt dostarczenia Produktów do Usługodawcy ponosi Klient.
9. Skutki uznania Reklamacji - Klient otrzyma zwrot wartości Produktu w kwocie, którą uiścił na rzecz Usługodawcy w ciągu 14 dni zwykłych od momentu otrzymania przez Usługodawcę reklamowanego Produktu.
10. Zwrot należności dla Klienta dokonany zostanie na wskazany przez Klienta rachunek bankowy.
11. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą Usługodawca dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.